en flytt vore på sin plats..

Tydligen ledig idag, har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska göra. Det jag vet är att jag inte har något behov alls av att träffa människor.

Men borde göra sånna tråkiga saker som att söka jobb, träna och handla...eller handla är ju inte så tråkigt men om jag ska göra det måste ja ta mig hem till mamma och pappa för att hämta bilen, och det känns alldeles för jobbigt.

Förresten, ringde mannerssons fastigheter förrut och det fanns tydligen en 2:a ledig i centrum så ska dit och kolla nästa vecka, säkert skitskabbig eftersom hyran inte var så hög, men jag kan ha fel.

Nej nu ska jag sova på saken om vad jag ska göra idag...


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Vart i centrum låg den? Vi kollade för flera år sen på en tvåa i centrum från Mannerssons. Dock planerade han in visning med både oss och ett par andra så vi nästan slogs om uppmärksamheten av Mannersson. Kändes inte alls kul!

2010-03-04 @ 16:17:17
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0