Kunga bröllopet...

Eftersom vi just för tillfället bara har ettan,tvåan,fyran och sexan så har jag inte haft nått annat väl än att slöglott på kungabröllopet, visst var det fint men jag själv skulle aldrig stå ut med ett sånt bröllop, orkestrar och operasångerskor, njaee inte riktigt i min smak.
Men folk verkar vara helt galna i det här bröllopet, en del bänkade sig tidigt i morse för att få bra platser och några skulle sitta hemma och skåla i champange, helt galet.

Ikväll är jag ledig så det vaknas fest hos Jenny, var allt för längesen jag träffade dom galna töserna.
Men jag skippar alkoholen ikväll, så får det bli när man går på diet, men på midsommar blir det andra bullar!
Får se om det blir utgång eller hemgång sen.

Men först ner till wetternmagasinet och styra upp lite...


dricker lite kvällsmat innan jag pyser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0