För vi har tagit studenten..

Fy fan vad vi är bra...okej jag har inte tagit studenten,det var 3 år sedan men många andra gjorde det idag.
Alla såg ut att ha jätte roligt på vagnarna, lite för roligt till och med för en stackare spydde.

Min student var inget att hurra för, våran klass var så långt ifrån tajta man kan komma. Inte ens på självaste studentdagen stod vi ut med varandra så det var jag och fyra andra tjejer som festade på vårat håll och dom andra vet jag inte riktigt var dom höll hus.
Så studenten var inget minnesvärt.

Men grattis till alla studenter iallafall!


-07


Kommentarer
Postat av: Jozzan

haha min student är inte heller minnesvärd. En kompis ringde och berättade mitt under studentmiddagen att min dåvarande sambo hade varit otrogen två dagar innan när jag var på brännbollen, enda gången jag var iväg på nåt i studentveckan. Haha fan vad illa :D

2010-06-05 @ 09:55:52
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0