Årets första dopp...

Blev idag med Marie, i varamon..tänkt att jag var i varamon där det bara är sand och massor till sand, jag hatar sand, speciellt när man ska ta på solskyddsfaktorn och man har fullt av sand över hela kroppen och det river mot huden, ingen höjdare..och heller inte när man kommer hem och man upptäcker att man inte lyckats skaka av handduken ordentligt och det blir sand i hela lägenheten.
Och sist men inte minst så är det förjäkla obehagligt att ligga på sanden, det lutar och det blir småbulligt under handduken så man ligger allt annat än bekvämt.
Slutklagat på varamon och sandstrand, det är inget för mig helt enkelt.

Annars blev det lite mat på sjövik och en glass på wättershall som inte direkt föll mig i smaken, hallonglass är inget jag kan rekomendera.

Nej nu ska jag ställa mig vid spisen så jag får nått i magen!


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Det gäller o vara positiv haha

2010-06-30 @ 07:03:30
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0