6:e juli...

Efter jobbet igår blev det lite impulsfest hos Arvid och Ellen, slutade med att vi hamnade på harrys. Måndagsklubben går nog bättre än aldrig tror jag och för en gångs skull så hade jag ganska trevligt, kan bero på alkoholen och inte folket men ändå.

Idag är både jag och Jeff lediga, tror vi nästan bara har den här dagen i hela juli som vi är lediga samtidigt så vi ska snart pallra oss upp till mamma och pappa där det vaknas kalas för bror och Martina, får se om hon gillar sin "lära-sig-gå- vagn" som vi köpt till henne. Och John han får trisslotter istället, fantasin flödar ju inte direkt när det gäller att köpa present åt en 25-årig karl...hur som helst så är det lite klurigt med trisslotter, skulle ju vara lite halvträligt  om det visar sig vara storvinst på de lotter man köpt och gett bort när man själv skulle vilja vinna.
Hur som helst så vinner man ju bara 25 kr ändå.

Efter kalaset ska vi åka och ta oss ett litet dopp i det blå och sen en sväng till willys för att handla.

Ja det verkar som jag har att göra idag med, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0