27:e juli...

Nyss hemkommen från Linköping, tanken var från början att jag och Marie skulle äta lunch och ta en promenad här i motala, och det gjorde vi med kan man säga, en väldigt liten promenad eftersom Marie hade satt på sig högklackade skor..ja det är inte lätt att tänka på allt inte.
Men hur som helst så strosade vi omkring lite och så dök hennes syster och pojkvän upp som ksulle åka till Linköping så vi hakade på.
Det var ett bra val för jag hittade en sängkappa, skulle igentligen beställt en idag från HM men det var ju tur att jag inte gjorde det..där kom jag billigt undan.
Så passar den säkert inte bara för det, den jag köpte var visst bara  40 cm lång i kappan och alla andra verkar vara 45 cm..men förhoppningsvis så blir det finfint.

Nu ska jag mumsa vattenmelon och kika på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0