If you'll be my bodyguard,I can be your long lost pal!

Träna mer och äta mer sunt, det är nog många som har det som nyårslöfte..ja med såklart, fast tar det med en nypa salt eftersom jag vet att att jag inte kommer hålla det och på så vis blir jag inte besviken på mig själv när jag misslyckas.
Det jag igentligen ville komma fram till var att jag var och tränade idag, kommer säker ligga i som bara den men sen återgå till mina gamla vanor, alltså träna i snitt 2ggr/månad...jo jag vet att det är att kasta pengar i sjön men även om jag inte tränar så vill jag ha möjligheten att kunna gå dit när jag känner för det.

Mamma och pappa var på besök igår, åt lite tacos och sådär, jag fick mig en mixer/blender som jag velat ha hur länge som helst men kanske inte så kul att lägga pengar på, men nu har jag en iallafall så jag gjorde smoothie åt mig och jeff, för att vara första gången så blev det lyckat, aningen surt bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0