klädproblem? ett väldigt vanligt problem.

Jag och Jeff har varit i linköping näst intill hela dagen, köpte doftljus, en vanlig svart munktröja och solglasögon, inte riktigt säsong för det men bäst att passa på innan dom tog slut, fast jag borde börja använda solbrillor nu men känns lite halvmuppigt att komma traskandes med solbrillor mitt i vintern, trots att man borde ha det annars kan man råka ut för gråstarr när man är lite upp till åren och det vill man ju inte...men jag lever i nuet.

Hittade tyvärr inga kläder tills morgondagen då vi ska bowla,äta mat och sen en utgång på det..kläder är alltid ett problem, så fort jag hör ordet fest börjar jag tänka på vad jag ska ha på mig, och jag kan tänka mig att de flesta tjejer är som jag.
Men jag får väll helt enkelt rota fram nått gammalt ur garderoben.

jaja, ikväll kommer Johan och Jesse hit, film och tacos står på schemat.

Kommentarer
Postat av: Martina

haha jag säger de idag med karin, den är stadig och hård inte sladdrig haha :D

2010-02-28 @ 11:57:14
URL: http://martiiiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0