Söndagsmys...

Ojoj vilket härligt väder, så skönt när det regnar för då behöver man inte gå utanför dörren om man inte känner fört.
Ska iallafall försöka pallra mig till östenssons för att köpa nått gott till kvällen.

Ja annars händer inte mycket, gjorde mitt sista pass som croupier igår, vi har bokat en resa till Turkiet (jag,jeff,henke,matilda och martin) och så sitter jag och väntar på samtal från en skärblackabo som har en gungstol som jag så gärna vill ha..men typiskt nog var det nån som hann före mig att ringa så han skulle kolla på den idag så antar att det inte blir nån gungstol för mig..åtminstonde inte idag.
Men jag fortsätter mig jakt efter den perfekta gungstolen..eller vilken som helst bara den är vit.

Nej nu ska jag fundera ut hur jag ska göra för att få fler kanaler, boxern är helknas så bara ettan och tvåan funkar..vart tog resten av kanalerna vägen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0