4:e augusti...

4:e augusti innebär skänningemarken för vissa, men jag tror jag lägger ner det där..det enda som lockar mig är den frysta bananen med choklad och strössel på som jag alltid köper, så gott så gott!

Istället idag har jag varit och vägt mig, har inte direkt tänkt på vad jag har stoppat i mig så det har blivit både pizza, chips och allt annat dåligt man kan tänka sig..men hur som helst så stod vågen på -1,1 kg..det är ju bra kan man ju tycka men sist jag var och vägde mig hade jag gått upp 2,7 kg (på en månad), så allt som allt har jag gått ner  4 kg.
Och några kilon till ska försvinna tills den 6:e september!
För då åker vi ju till Turkiet!

Härligt för oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0