24:e augusti

Tillbaka till verkligheten, nu börjas det jobba igen. Visst har jag jobbat hela sommaren men de två senaste veckorna har det varit halvknapert med jobb. Ganska skönt att komma igång igen, man blir ju lätt förslappad när man är hemma.
I helgen var vi i Norrköping och festade med Johan och Jesse, augustifesten/festivalen var och nått vm för fyrverkerier som jag inte alls blev så impad av...men det var säkert jätte bra om man tycker sånt är kul.

Nu sitter jag och slöglor på fångarna på fortet och undrar varför dom sänder det programmet igen? det faller mig inte alls i smaken..kanske när blondinbella och ligan är med, då kommer jag sitta bänkad framför tv:n.
Men när dom ändå är igång med att ta tillbaka gamla program (som är nya men samma grej som förr) kan väll rederiet, tre kronor och skilda världar komma tillbaka med.

Nej tar nog och pläddrar igenom nya IKEA katalogen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0