19:onde augusti...

Blev en heldag i Linköping, nästan iallafall. Jag och Jeff strosade runt inne på IKEA och köpte både det ena och det andra, kom hem med soffbord, tv-bänk, galgar, sugrör, gardiner, gardinstång, matta och en liten kastrull.
Hittade en soffa med men den får ju givetvis inte plats i bilen så får åka in med pappa nån dag och köpa den, en vanlig vit ektorp soffa, 2-sits.
Kommer nog bli bra, men trångt...fast det är ju bara ett tv-spelsrum men man vill ju ändå att det ska vara fint.
Men det kommer minsann bli ett riktigt IKEA-rum, det kanske inte är så kul men får hitta några finfina kuddar och lite annat smått och gott som tar bort "allt-är-köpt-på-ikea-stämpeln".

Sen när vi kom hem var jag så attsingen trött så Jeff erbjöd mig en kopp kaffe vilken jag vanligvis inte dricker..inte så konstigt att jag inte gör det för det smakade pyton, så fick jag ont i magen med...nej det är nog inget för mig.

Nu blir det filmmys med Jeff och Björnson!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh, vad kul :) marie sa ju att ni skulle åka någonstans men hon hade glömt vart, haha ;)

vi ska till kemer, det ligger typ 5 mil från flygplatsen/antalya tror jag.

2010-08-22 @ 20:40:05
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0