18:e augusti...

Sitter här och funderar på om man ska pysa iväg på vattengympan ikväll, det är faktist inte bara för tanter.
Men lite halvtrisst att gå dit själv, vet inte vad man ska ha för grejer osv...sist lurade ju lurken dit mig och hon visste minsann vad man skulle ha för grejer men det var ju ett tag sen...
Ja vi får se om jag kommer iväg, det börjar ju om en timme men det fanns gott om platser kvar.

Började annars dagen med lite jobb, ett kortpass. Cyklade idag så efter jobbet svängde jag förbi hos farmor och sa hej, då blev hon glad minsann!

Sen åkte jag hem och sov i ett par timmar, men ikväll kommer Jeffs vänner hit och ska spela tv-spel vilket innebär att dom blockar tv:n för mig, då blir jag inte glad.
Får stänga in mig i sovrummet som vanligt och kolla på nån film eller kanske se klart alla avsnitt från Paradise hotel?har ju bara 10 avsnitt kvar tror jag.
Det ryktades om pizza idag med, så kanske borde ta mig till Feelgood trots allt...


Kommentarer
Postat av: Kim Engström

sv;

Tro inte att jag är pedant, för det är jag VERKLIGEN inte :P Låter kläder ligga på golvet i flera dagar, lägger smutstvätten i en hög (fastän tvättkorgen står en meter bort), kladdar smink i hela badrummet och låter disken stå kvar på matbordet tills det börjar lukta.



Så jag förstår det där med att göra sin sak i sin egna takt. Men när det där "jag gör det imorgon" inte händer förrän om flera veckor blir man irriterad. Och när man för femtielfte gången städat, diskat och lagat mat och han inte ens kan sätta upp en hylla i badrummet så blir man förbannad :P Det tär förbannat mycket på en att alltid få vara den som gör allt. Och sen klagar han på att jag är sur? hm, min energi försvann när jag städat i fem timmar, tvättat i åtta och lagat mat i två och du har suttit framför tv spelet i sex timmar :P men vad ska man göra ;)

2010-08-19 @ 00:35:13
URL: http://imapoet.devote.se
Postat av: Merima

2010-08-20 @ 01:28:45
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/
Postat av: Leia

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 14:10:28
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0