socialt handikappad?

Jag har blivit förslappad! det är inget bra att vara ledig för länge för det slutar alltid såhär, jag stänger in mig och vill inte göra nånting.
Har varken lust eller ork att träffa människor, jag är som sagt inte så jätte social av mig och har inget behov av att träffa människor varje dag.

Men idag kände jag att jag behövde komma ut, och vad passar inte bättre än en promenad med Marie? okej det blev ingen promenad utan en lunch och fika på Sjöglimten, har faktist aldrig varit där förrut, det är ganska nyöppnat men det stället kan jag rekomendera, fanns mycket och välja på (mat, inte fika) och var inte sådär fullproppat som på ströget och lilla hem, snarare ganska tomt, till en början då det bara var jag och Marie där men sen började det rulla in folk.

Ikväll skulle jag igentligen på croupier utbildning, var ju på jobbintervju härrom veckan och trodde inte det gick så bra men tydligen så gick det bra eftersom jag blev erbjuden en utbildning, men bara man får utbildning så innebär ju inte det att jag får jobb, tror jag inte? hur som helst är min matte ganska dålig och det lär ju upptäckas ganska fort, men det kan man lära upp!
Men det jag ville komma fram till är att den inte blev idag utan på torsdag, så vi får se hur det går då.

Nej nu kommer mamma snart med en bit tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0