Long time no see...

Brygget måste vara motalas sunkigaste ställe, okej vi har ju inte så många ställen att välja på så det är ju rätt givet att brygget vinner den titeln.
Konstigt folk som inte faller mig alls i smaken och så kan man tydligen inte ens gå på toaletten då det är nerkissat överallt och inte nog med det så har dom ingen tvål, fattigt.

Ja brygget är helt enkelt ingen höjdare men jag kommer säkert hamna där ett par gånger till tyvärr.
Hur som helst var jag hos fröken Åberg igår, med Lisa, Emelie och Jossan. Blev lite charader och snicksnack, mycket trevligt!

Och idag hade jag och Jeff tänkt gå bingopromenaden i råssnäs men tycker vädret är lite för tråkigt för det så det blir nog att hitta på något annat istället, men ikväll blir det film med Lisa och Martin, eventuellt Björnson och Matilda också.



sommaren -09


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Håller med dig om Brygget faktiskt. Som sagt, man går inte på toa där.



Får du jobba nåt på "min" avdelning nu när jag är sjukskriven? HAde tänkt komma tillbaka i morgon men eftersom jag är sjukskriven till på fredag så stannar jag hemma och vilar resten av sjukskrivningen med. Måste dock till skolan idag och lämna in papper o så men det är ju lite annorlunda mot att jobba :D



Kramar

2010-04-19 @ 07:51:27
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0