Långfredagen...

Har äntligen tagit tjuren vid hornet och tagit bort mitt löshår, ohh det är attans skönt...men jag kommer säkert sätta dit det snart igen, ska bara pyssla om det lite först så det inte ser risigt ut.
Det är tur att jag har Jennifer! och på tal om henne så följde jag med till hennes nya lägenhet igår för att lasta av lite grejer, den kommer bli kanon bra.

JAG VILL MED FLYTTA SNART!men får vänta några månader först, vem har kommit på den dumma idén 3 månaders uppsägningstid? bra för hyresvärden dåligt för oss som vill flytta nu nu nu.

Men på tal om min och Jeffas flytt så var vi på jysk i går och köpte en byrå, spegel och en sängkappa (bild finns lite längre ner).

Ska snart åka och träna, och efter det ska vi åka och kolla på soffa, kikade på den i går men den är vit och hade några fläckar på armstödet men vi får se vad jeffa säger om saken, det är ju bara slänga över en filt.
Men förr eller senare blir det ju fläckar på en vit soffa så man kanske borde slå till.

Nu ska jag äta fattiga riddare som boyie har varit så snäll och gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0