my new toy...

Blev väckt av ungefär sex sms i morse, jobbjobbjobb, det är bara tacka och ta emot.

sitter och skummar igenom lite nyheter på aftonbladet, en 7-åring som kraschade sin mammas bil, nån pojke som våldtagigt och dränkt en flicka och elever som fick åka till sjukhus efter vaccinering mot svininfluensan...
jaa bara masser tråkigheter...ja förrutom att det var nån som hade vunnit 7 mijloner men det vet ju alla att det för otur med sig, eller jag tror det för otur med sig att vinna pengar.

Och igår stod det om en 11-årig flicka som blivit mamma "nyss satt jag och lekte med leksaker, nu är hon(bäbisen) min nya leksak", ungefär så löd rubriken...det är förjävligt..inte nog med det så födde hon på sin bröllopsdag om jag förstod det hela rätt.


jaja hur som helst, världen är allt knepig ibland..dags att åka och jobba.

Kommentarer
Postat av: thresnilsson

jag vågar inte ens ta sprutan längre.. man blir ju bara sjuk :S

2009-11-04 @ 18:07:23
URL: http://thresnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0