heeey harryboy

"en hel helg utan alkohol", glöm att jag sa det för så blir det inte..tänkte ju faktist att november skulle bli en vit månad men redan första helgen sprack det.

men jag har en bra anledning, Lisa kommer hem över helgen, så det är hon som förstör för mig kan man säga...men det gör inget, jag får vara nykter resten av månaden istället.

Var på ikea med mamma och min moster tidigare idag, köpte gardiner, ljus och blommor som jag tänkte ha i köket i våra fina krukor, men när jag kommer hem så har kattjäveln tagit sönder ena krukan, hon som nästan aldrig tar sönder krukor...jaja jag får ta det som ett tecken, det var nog inte meningen att jag skulle ha dom.


Nu ska jagta mig i kragen och fixa til mig, harrys blir det ikväll...som vanligt.


lisa och jag (gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0