torsdag...

dagens började inte alls bra.

tvättade mina skor i förrgår så dom stod inne och skulle torka, vilket dom aldrig gjorde så jag var så smart att jag stallde ut dom på balkongen i solen.
sen i morse när jag vaknade regnade det, och då kom jag och tänka på mina stackars skor som stod där ute, dygnsura...kul, undrar hur länge det dröjer innan dom torkar nu.

inte nog med det så skulle jag ta bilen i morse, men den startade inte så stackars jeff fick komma ner och hjälpa mig så jag kom iväg till jobbet, och jajjemänsan, jag kom i tid.

jaja ska iallafall färga håret idag och åka och hämta nycklar så jag kommer in på jobbet i morgon.

hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0