ensamhet...

Eftersom vi var ute och rände i onsdags så blir det helt konstigt nu när det är helg.
känner inte direkt för fest igen varken i kväll eller i morgon, igentligen skulle jag bara vilja krypa ner under täcken och hoppas på att det blir spöregn och kolla på film.
Johanna och robin kanske skulle komma hit sen men ska nog ringa och säga att vi får ta det nån annan dag, jag vill vara i min ensamhet ikväll.

Ja är nog kvällens planer.

Har varit och jobbat, 7-10, sen hem och slängde i mig lite soppa sen åkte till gymmet, skönt att ha det avklarat, trodde faktist inte att jag skulle pallra mig iväg.

Kommentarer
Postat av: JENNNNNA

what?

det måste ja kolla! :D

2009-05-22 @ 23:11:10
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0