dum pojkvän...

Jeff kom hem för ett tag sen..det första han sa till mig var "vad konstig du ser ut", öhh okej tänkte jag, det var ju bara gårdagens smink och en bakis karin.

Men nu är jag kry igen, cola och panpizza är rena medicinen mot bakfylla.

Förresten, jag är rena rama kändisen, igår satt jag vid ett bord och prtade med en gammal bekant sen ksulle jag presentera mig för en tjej som satt vid samma bor...

Tjej sträcker fram handen: hej amanda (jag kommer inte ihåg vad hon hette så jag drog till med nått bara)
Jag: karin
Tjej: är det inte du som är kakka forsse?
jag: öhh joo
Tjejen säger till sin pojkvän: hallå det här är kakka forsse..

det var lite roligt, jag har aldrig sett människan förr fast iof, motala är rätt litet så det kanske inte va så roligt trots allt nu när jag tänker efter...


och det här med kakka forsse, så töntigt.


fast jag är rätt töntig




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0