twilight

I varenda blogg ungefär läser man att twilight ska vara så bra, har inte hört något negativ om filmen faktist. Sen jag såg framsidan av fimen har jag bestämt mig för att inte gilla den helt enkelt och näst intill vägrade se den, har jag väl bestämt mig för nått så är det så.
Men Jeff hade sett den och han känner mig och vet vad jag tycker om och han sa att jag skulle se den, så jag får väll ge den en chans ändå, fast om jag tycker den är bra kommer jag nog inte erkänna det i vilket fall som helts, typiskt mig.

vad tycker ni om filmen?det där med vamyrer känns lite töntigt och uttjatat om jag får säga min mening.



Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag trodde jag var helt ensam om att inte ha sett den, men nu känns det bättre, fast snart blir jag det när du sett den. Ska se den när någon har köpt den på DVD. Orkar inte betala pengar för att se den för det verkar inte vara en film som faller mig i smaken...... :)

2009-03-22 @ 16:37:15
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hehe du vet nog redan vad jag tycker. 4 gånger har jag sett filmen nu. Har 2 av 4 böcker kvar att läsa. Har önskat mig dom tills jag fyller :)

2009-03-22 @ 18:36:06
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0