jag?pantad brud?

Okej jag måste vara så otroligt pantad, jag skrev ju att bankomaten hade tagit mitt kort i lördags, så jag gick till banken igår, fick vänta 45 min och när jag kommer fram till kundtjänsten så berättade jag att bankomaten bara hade tagit mitt kort bara sådär, hon frågar efter mitt legg och jag tar fram plånboken och ger henne mitt bankomatkort...
jag fattar ingenting, jag hade ju visst mitt kort, och hon fattade ingenting för hon stod fortfarande och frågade efter mitt legg fast problemet var löst..

så antingen måste det suttit ett kort i bankomaten redan eller så har jag stoppat i ett annat kort, men det konstiga var att man måste ju stoppa i ett kort för att man ska kunna slå in koden...

ett annat altenativ är ju att jag var så rund om fötterna ärr jag bara inbillat mig att jag stoppade in kortet och slog in koden..

hur som helst så blev jag utan fyllemat den kvällen iallafall..

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahahaha jag älskar´t!! Sådana här förvirrande grejjer är underbara! =)

2009-03-31 @ 20:41:52
URL: http://cancan.blogg.se/
Postat av: Liene

sv jag förstod:) men ja urringat kan ju ockås va bra.

2009-03-31 @ 21:34:05
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag googlade på snigelbajs och fick upp din blogg...haha :P

ha en bra daaaaag :D

2011-04-27 @ 11:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0