Varamon.

Blev en sväng till varamon med matilda och björnson, tog en sväng med en av dom gula trampbåtarna.

Sen har jag och boyie varit på stan en sväng, hittade såklart ingenting men jeff kom hem med ett par löparskor, det var det som var tanken från första början.

Och sist men inte minst så åkte vi till mc donalds och hämtade mat och sen upp till mamma och pappa och hjälpte till med datorn, inte jag såklart men jeff, han kan sånt.


NU: duscha, film, sova.



varamon är nordens största insjöbad om nån inte visste det, hittade bilden på google, suddig.

Kommentarer
Postat av: MILLISEN

Hej!

Min blogg har haft ett avbrott i en vecka, av tekniska orsaker. Så jag skulle bli skit glad om du kom in och kommenterade valfritt inlägg! Det skulle göra det lättare att komma tillbaka på banan! Tack på förhand! PUSS!

2009-06-24 @ 21:55:44
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: anna

Det ser fint ut :)

2009-06-25 @ 09:36:36
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0