torsdagssysslor.

Var inte igår jag bloggade sist direkt, men har haft mycket att göra.

Har varit ledig idag, hur skönt och behövligt som helst, har solat, varit på stan och köpt smink och ett par byxor.

Ska färga håret idag så johanna kommer snart, får se hur det blir men när vi gör slingor hemma brukar det bli bra.

Ni får se sen, har ju varit lite dåligt med bilder på senaste tiden, och på tal om bilder så har jag köpt glasögon, dom är dock inte klara ännu men jag valde nr 1 (se inlägget lite längre ner), dom kommer nog bli kanon bra!

jaja nu ska jag fixa lite mat, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: emma

Nej tyvärr men det kan jag fixa. Dock inte förns nästa Fredag då jag är hemma :) Ska jag höra av mig då? intresserad?



mvh

emma

2009-07-31 @ 12:24:35
URL: http://meays.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0