rullbandet

hej gott folk, jag är seg som aldrig förr, jobbade till 4 sen var det bara hem och sova..brukar faktist inte sova på dagarna längre men det är skönt ibland sådär.

Igår slutade jag 3, sen åkte jag och jeff och handlade, sen blev jag jätte hungrig så jag hamnade visst på burger king.
Tur för mig att jag inte tycker om deras hamburgare så det blev en pommes och en loka, sen när jag kom hen vid 7 tiden fick jag så dåligt samvete att jag hade ätit pommes så jag åkte iväg till gymmet och hängde lite på rullbandet.
Sen kändes det bättre.

Fredag imorgon, det är rätt skönt att ha jobbat hela veckan för då uppskattar man helgen, det var längesen jag gjorde det.
På lördag är det dop och utgång på kvällen.
har jag nått att se fram emot iallafall..

Jeffs pappa är här, och martin kommr väll snart med så ska kolla på film ikväll, säkert nån skitfilm som vanligt men jaja, jag överlever..knappt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0