nytt inköp

Var som sagt med johanna och färgade våra ögonbryn samt plocka dom, både jag och johanna är tydligen rätt känsliga, johanna var värst, som tur var överlevde vi denna smärta.
Dock har jag inte allt för mycket att plocka bort efterson jag har plockat mina ögonbryn, ja så länge jag kan minnas så dom vill inte riktigt växa ut ordenligt, det är därför dom är så tunna om ni undrar..inte för att jag tror det men ja, ändå.

Tyvärr håller bara färgen i sig några dagar, knappt en vecka iallafall så borde igentligen köpa hem såndär färg så jag kan görat själv, både billigare och smidigare..fast jag är rätt lat så jag orkar inte böka själv så kanske bättre att gå till frisörn och görat, Lotta där är ju så jävla bra så det är värt att betala som där kronorna.
Jag kan ju måla ögonbryna med penna men jag tycker dom ser röd/bruna ut då och det passar sig inte alls..

Köpte även en hårinpackning, kostade endast 72:- och jag är lite fundersam över om nått så billigt fungerar, brukar ha en annan inpackning som är kanon bra men den hade hon inte hemma..kanske tur det för den lukat skit igentligen.

så får hoppas denna är bra.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

den är bra :)

2009-01-28 @ 21:11:08
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej! Nu är jag tillbaka på min blogg! Flytten har gått bra, men det finns fortfarande massor att göra. Känner att det är dags att skriva av sig lite nu! Beklagar att det har tagit så lång tid för mig att skriva tillbaka till dig efter att du kommenterade min blogg, men jag har inte haft tid med något alls! Hur har du haft dom senaste veckorna?

Kramar från mig!

2009-01-29 @ 04:55:59
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja verkligen, tycker samma

2009-01-29 @ 15:06:14
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0