misslyckad matdag

Var som sagt på dop igår, det var trevligt men det tog en timme att åka till askeby så hela dagen gick ju, så kom inte hem förrän 19.30.

Men efter dopen bjöd om på smörgåstårta, morotskaka och andra kakor..och jag vill ju ine vara oartig och tacka nej.
så jag åt:
En stor bit smörgåstårta
en liten bit morotskaka,
och då menar jag liten.
Två glas cola.

Okej detta var ju inte det bäst som kunde slinka ner men inte det värsta heller, men det känns lite misslyckande men nån gång får man väll unna sig, och inte nog med det så åt jag två chokladbitar i fredags, sånna chokladbitar som finns i paradise asken ungefär men det är cloettas choklad..
det smakade inte så bra, det var längesen jag åt choklad, det brände i halsen och blev varmt i magen, det var en stark choklad.

Sen blev det ju utgång igår, då blev det redbull vodka, 7 stycken, energidryck och sprit är ju heller inte världens bästa, men man måste ju få ha roligt också...

Sen på hemvägen blev jag såklart hungrig och vi stannade till vid drottning kebab för peckas var stäng av en konstig anledning?där köpte jag en pommesbricka med kebabsås, inte alls nån höjdare, vi var fyra stycken som köpte mat, alla våra pommes var ofärdiga, visst tat det var mycket folk och det var stressigt men man ivll ju ändå att maten ska vara klar när man får den.

Det är min 20:onde dag och gårdagen blev en riktigt misslyckad matdag..

får se om jeff ska övertala mig om att äta pizza till frukost, jag har redan sabbat hela helgen så jag är nog inte svårövertalad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0