linköping

Var ju med mamma i linköping idag, brukar vanligtvis inte hitta nånting när jag åker dit men idag fick jag ett par skor av mamma, sen köpte jag en t-shirt och ett par träningsbyxor.

Åt på Linds som vanligt, pommes och grillspätt, oh det är så attans gott..
har förövrigt slarvat med det jag stoppar i munnen, härrom dagen blev det chips och pommes både igår och idag.
kanske inte hela världen men inte så bra heller för den delen.
Speciellt inte eftersom jag inte rör på mig nått längre, skulle ju ta en promenad varje dag, utan dom dagar jag tränar men det har jag vekrligen slarvat med.

men ska komma igång snart igen.

Men i morgon ska jag iallafall köpa en semla tror jag, är inte så förtjust i det men vill ju äta en iallafall, det hör till dessa tiden!

Snart kommer Jeff hem och då blir det förhoppningvis film, men först ska vi boka kryssning och en resa till spanien, men ska inte åka dit förrän augusti.

hörs kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oo nice! :) fanns det många kvar? :)

2009-01-29 @ 21:02:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack! Ja visst är den! Trivs helt otroligt bra i lägenheten. ska snart ta lite bilder på hur det ser ut med möbler! Nu sitter jag på jobbet och längtar tills om 1 timme när jag ska få gå hem och sova! Räknar med att det är just det som du gör nu när jag skriver detta. ^^ lyllo

Ha en fin start på dagen!

Kram

2009-01-30 @ 06:32:11
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0