korkad pojkvän..

Jag måste ha världens trögaste pojkvän...
För ett tag sen köpte jag en handkräm, jätte bra och torkar snabbt in..

Men så sa Jeff härrom dagen "när man har smörjt in sig med den här handkrämen så kan man ju inte göra nånting på en halvtimme"
konstigt tänkte jag eftersom den torkade in så bra på mig..men så var det inget mer med det för tillfället..
men idag när jag gjorde mig iordning i badrummet kommer jeff in tar han ner mitt sminkbortagningsmedel och börjar smörja in sina händer i det...
jag började skratta som aldrig förr och han fattade ingenting..

Så han har alltså använd mitt sminkbortagningsmedel istället för handkrämen, inte konstigt att det tog sån tid att torka ini huden...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Naww stackars kille. Ha i alla fall en underbar kväll. kram

2009-01-09 @ 19:24:02
URL: http://panodilkrokodil.bloggspace.se
Postat av: Sara

Och vad fan skulle du själv göra om du var med i Let's Dance? Ofta du inte skulle skriva det i din blogg? OMG vad trött man blir på avensjuka människor ibland. Skaffa dig ett liv ist.

2009-01-09 @ 21:16:07
URL: http://saramariee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0