jobbig kitty, ut med dig.

Nu har jag läst hur många bloggar som helst, en stor favorit är ju såklart Katrin Zytomierska, hon är den som verkligen roar mig. Idag skrev hon ett roligt och smålöjligt inlägg om blondinbella eftersom blondinbella skrev ett inlägg om att Katrin inte gör annat än bantar..så hon fick svar på tal där.
Och nån annan som reagerade på hennes inlägg var Carolina gynning (som också fick vara med i blondinbellas inlägg), Carolinas blogg roar dock inte mig, den är så rörig och konstig, men är inne ibland ändå.
Men ibland är hon allt lite rolig .

"Ibland vill jag äta lunch ibland inte , jag kanske är sugen på en chokladkaka istället för middag då kör jag det. Jag tror nämligen att kroppen säger ifrån om vad den behöver. Om du är sugen på lite godis istället för en köttbullemiddag då e det antagligen socker kroppen behöver, mycket bra filosofi, lycka till."/carolina gynning
haha jag höll på att skratta ihjäl mig, det är det roligaste hon har skrivit.

Sitter faktist och slöglor på Let´s dance, bondinbella var bland dom sista så har kollat på alltihopa, jag hoppas Kitty åker ut för hon är så jävla jobbig, tjatar och hon kan ju faktist inte dansa lika bra som de andra.
Carl jan kan med åka, men han är inte jobbig på samma sätt men han är tråkig.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har blivit utmanad!

Kolla min blogg. ;)

2009-01-17 @ 09:30:58
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0