inte så katigt.

skönt att slippa alla dessa röda dagar nu och alla olika öppetider.

Ännu en dag ledigt, skönt men samtidigt blir man mer stressad över att inte jobba och fp ihop lite timmar.
Men idag ska jag iallafall träffa Marie på stan, käka lite och så ska vi till frisörn och färga håret.

Inne på tredje dagen utan godis,snabbmat och allt sånt där, än så länge verkar det funka bra men dagen är inte slut ännu, och rört på mig varje dag har jag med gjort, 30 min varje dag sen i lördags, låter inte katigt men bra för att vara mig.

Och på tal om snigelbajs, köpte en kofta på gina tricot, när jag köpte den hade den 6 knappar, efter 2 användningar (väldigt kort stunder) så hade 4 stycken knappar lossat, tur för mig att jag hörde att dom åkte av så jag behöver bara köpa en ny knapp..
värdelös kvalité, och det var inte bara min det var dålig kvalité på utan Lisas också som sprack i armhålan och en knapp lossade efter bara en användning...
även om den bara kostade 150:- så ska den väll hålla lite längre, om jah köper nått har jag ju inte lust att sy dit knapparna själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0