I´m a black magic woman

Har haft fullt upp idag, arbetsförmedlingen,träna,fika med carro och sist men inte minst lagat mat.
Kanske inte låter som så mycket men det har tagit hela dagen, skönt att ha nått att göra om dagarna iallafall.

Har en jätte bra handledare/läggare(?) på arbetsförmedlingen, inte så stroppig och trist som de flesta andra, så idag kom vi överens om att jag ska kolla upp lite utbildningar, jag är ju inte helt anti mot utbildningar men inte för heller direkt, men ska kolla vad som finns iallafall.

sitter även och läser lite på aftonbladet, en 24 åring som dömts för våldtäkt mot barn får inte fortsätta sin läkarutbildning, är det så konstigt?nej det tycker jag verkligen inte, jag skulle inte vilja ha en läkare som är dömd för våldtäkt.
Fast å andra sidan, ska man få sota för nånting man gör hela livet?..jag kanske är kluven men jag skulle nog satsa på ett annat jobb i framtiden om jag vore honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0