Ghost busters

Sitter och slöglor på ghost busters med Jeff, men sitter samtidigt och kollar vad det finns för jobb att söka, på motalakommuns hemsida finns det ett enstaka jobb som handledare..
Och på arbetsförmedlingens sida finns det ungefär bara jobb som telefonförsäljare att söka och det passar inte mig riktigt..
oftast är det ju provisionsbaserad lön och om man inte säljer nått får man ju inga pengar och kul att sitta på jobbet och ringa runt utan att tjäna en krona?njae, det är inget för mig.

Nu har det gått en vecka på mitt "nyttigare liv", blev en pizza och en 33cl cola idag, pizza kan väll inte vara så farligt?det är väll mest osten och storleken men osten tar jag ju bort, inte just för att det ska bli mindre onyttigt utan för att det är mycket godare utan..kebabsåsen kanske inte är så bra heller direkt..
Igår slank det ner en pizza slize med, dock inte så stor men det är ju ändå en bit..
Men jag tycker inte det är så farligt faktist, även fast jag är bakis och seg som tusan idag så tog jag mig i kragen och gick ut och gick en sväng idag.

så denna vecka har jag varit på gymmet 2 ggr, och på promenad varje dag, dock bara 30 min men bättre än inget.

Får se hur länge detta håller i sig bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0