det blev kanon bra..

var ju som sagt hos frisörn (stilakuten) i går, blev toknöjd, är näst intill svarthårig nu oh det är vad jag passar bäst i, enligt mig själv.
Dock sa hon att det skulle bli två nyanser ljusare om ett tag men ja, det är inte hela världen.

Var även på Ströget med Marie innan, både tog en bakad potatis, både blev missnöjda så det är verkligen ingenting att rekomendera, om man inte vill ha mer sås än potatis förstås..nej det blev helt enkelt för mycket...dock var det väldigt gott bröd man fick till, men det kan jag lika gärna köpa på östenssons för en femma.

Hittade även knappar till min tröja, och inte nog med det, det fanns exakt lika dana knappar, tur för mig.

Jaja, vad händer idag? Jeff och jag ska gå och handla och passa på och sola på vägen, men vädret är ju inte det bästa.
Först frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0