blondinbella lockar

Har verkligen ingenting att göra ikväll, mina vänner jobbar och även min pojkvän. så nu sitter jag här helt ensam och övergiven, kanske inte direkt men vet inte heller vad jag känner för att göra.
Helt utan pengar är jag med så jag har ju inte så jätte mycket att välja på direkt heller...

Igår tänkte jag faktist ha träning på kvällsschemat så jag ksull ha nånting att göra men jag gick upp medtuppen i morse istället och tränade, skönt att ha det avklarat men det hade varit en bra sysselsättning också.

Inte nog med det så är det vekrligen ingenting bra på tv ikväll heller, let´s dance ska nog de flesta se men det ända som lockar är blondinbella dom andra kan kvitta.

Jag är förövrigt inne på min tolfte dag, utan godis,chips,mc donalds,pizza,läsk och dylikt. Har gått jätte bra, igår åt jag pyttelite glass men det var så lite så det gör ingenting.
Annars när jag har försökt sluta äta godis och sånt så har jag kanske ätit en liten godisbit eller något men då tänker jag att allt är förstört så då fortsätter jag bara äta ännu mera, och det är ju inget bra.
Men nu så kan jag unna mig lite utan att tänka så, än så länge iallafall.

så på tolv dagar har jag hittils ätit en pizza (utan ost), cola (33cl) och lite glass.

Har även varit på gymmet 3ggr denna vecka och varit på promenader.

Vi får se hur länge jag orkar med det här men det är ju inte speciellt jobbigt än, det ända jag vill äta är en semla, är dock inte så jätte förtjust i just semlor men nån sådär vill man ju äta.
Bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0