bingolotto

Precis som förra söndagen sitter jag här och spelar bingolotto i min ensamhet, och precis som förra söndagen kommer jag säker inte vinna, fast man kan ju alltid hoppas:)

Som jag sa förrut så hade jag på känn att jeff skulle försöka övertala mig till att äta pizza, och så blev det förstås..
men det gör ingenting, sånna här helger får man ha ibland, inte varje helg såklart men dom helgen man är ute och ränner.
i morgon ska jag ta bort en till sak, förra måndagen tog jag bort oboyen och imorrn blir det nog at minska ner på bröd..jag äter hur mycket smörgåsar som helst, speciellt när jag jobbar på dagis, då sitter man ju och sällskapsäter både på frukosten och till mellanmålet så 10 macker på en dag är inga problem att trycka i sig..

och även om jag börjar kl 8 och ska äta frukost på jobbet då så äter jag frukost hemma först så fort jag vaknar, lite onödigt men jag är så hungrig på morgonen så vill äta så fort jag går upp..
eller så är det väll en gammal vana att äta frukost så fort man vaknar?

jaja nu ska jag vinna storvinsten, vilken det nu är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0