26:e dagen

3 pizzor, (utan ost)
2 33cl cola
lite glass
chokladpudding
pommes
(ätit 4 gånger)
Smörgåstårta (stor bit)
morotkaka (liten bit)
2 glas cola
2 chokladbitar
2 små skålar chips
Big mac & co + meny
(utan ost i hamburgaren)

Oj oj, allt detta har jag tryckt i mig på 26 dagar,(fast det ser nog mer ut än vad det är) om jag inte har glömt nånting, fast igentligen, det kanske inte är så mycket,inte om man jämnför med vad jag annars brukar trycka i mig.

Men träningen går bra, har faktist blivit 3 ggr i veckan ist för 2 ggr som jag hade som nyårslöfte...
Nu fattas bara promenaderna.

och oboyen? nepp, inte druckit en droppe oboy, även fast jag var så rackarns sugen på oboy när jag skulle äta kokkorv, korv och oboy hör ju loksom ihop.
Och brödet? skulle ju börja med tt skippa brödet i måndag, det har gått sådär, men det har inte blivit mer än 2 smörgåsar per dag, och det är ju bättre än 6-10 st per dag.

Det här börjar visst bli en matdagbok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0