sjukling..

Soffdag, ja det kan man verkligen säga..skulle till stan med johanna och kolla lite och luncha som manså fint säger men vad händer?
jag vaknade  upp och mår pyton, tror jaghar fått feber med nu..så jävla tråkigt att vara sjuk, och inte nog med det så kommer inte jeff hem förrän imorgon så den enda som kan ta hand om mig är nala och hon verkar ju inte fatta att jag är sjuk liksom, fast iof, hon är ju katt så hon hajar inte mycket säkert...

pratade med marie i säkert 2 timmar eller nått förrut, vi kom frm till att vi varken har nån hobby eller framtidsdröm..men pussla,spela yatzy och memory tycker jag är roligt..men det ör ju ingen hobby direkt..
fast tyvärr så pusslar jag aldrig och har igentligen inte tålamod till det..
och memory spelar jag bara på jobbet..men därimot yatzy spelar jag ju då och då..men det blir man ju inte rik på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0