inget viktigt.

okej,blev inte riktigt som jag tänkt mig idag, efter jag stått och lagat mat så var jag inte ett dugg sugen på att gå till gymmet, men samtidigt ville jag inte bara vara hemma hela dagen..
så jag gick in till stan och solade och sen gick jag en omväg hem..bara för att få en liten promenad..men det blåste så dant nere vid hamnen där jag gick så det blev inte så värst långvarigt..men bättre än inget!

men iallafall, det är så attans skönt att sola, ligga i värmen och slummra till lite..dock jobbigt att ta sig dit men jaoo, lite får man ju offra.


Kommentarer
Postat av: någon som ramlade in här av en ren slump, som inte ens känner dig

Inte för jag vill skrämmas...men unga tjejer som du borde verkligen passa sig för solarium. Jag följer Sabinas blogg. Sabina är en ung 2-barnsmamma som pga allt solande drabbats av en obotlig cancer. Läs den du också!



http://mittlivsabina74.blogspot.com/

2009-02-24 @ 17:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0