fullt upp

har haft fullt upp hela dagen, först blev det stan i dag igen fast med marie,elin och jessica..gick och kikade lite men lät bli att köpa nått..förrutom ett läppglans som var fint på men som smakade skit, eller inte skit utan vanilj eller nått..och det går inte hem hos mig.

Sen kom Lisa så då blev det fika på hugo, fast hugo är verkligen inget ställe för mig, trångt och masser folk överallt..och inte ens bekväma stolar.
Efter det åkte jag och hämtade bilen åt kära svärmor och satt och bubblade där ett tag.

och nu är jag hemma, blir myskväll för min del ikväll..cola popcorn och "mia och klara" som linus tipsade om, riktig karinhumor.



mia och klara,vet dock inte vem som är vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0