bloppis

här sitter jag och näsan rinner för fullt, blir att vara hemma imorgon med tyvärr..fast iof så hade jag inget jobb inbokat då men trist att ligga hemma bara...

men kom på förrut att jag fick en tidning av jeffs mamma med korsord och annat skoj i, korsord är inget för mig men "kaos" är det, hur roligt som helst..ja ni vet när det är en stor ruta och man ska hitta ord eller saker i..typ kändisnamn, djur och sånt där..
jag är verkligen värdelös på att förklara men jaja,strunt i det nu..

men ja, var inne på en bloppis förrut, och jag har varit lite anti mot sånt där men hittade 2 saker som jag verkligen vill ha...
så vi får se om jag köpert eller inte:)
måste rådfråga nån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0