Sometimes beautiful and sometimes insane

Jeff sover,Tommy sover, varför ska alla sova så länge för? jag knuffar på jeff men det enda jag får tillbaka är "tyst karin", inte ett dugg roligt.

Firade "lilljul" hos min moster igår, sen på kvällen kom tommy och då blev det en sväng till harrys, mycket trevligt faktist för det var ganska lite folk, precis som jag vill ha det.

Idag ska jag till Jennifer, sätta i mitt löshår, som jag för övrigt fick färga igår men vettifan om det blev så bra men förhoppningsvis ser det bra ut sen när man har klippt in det och sådär så frisörtid är bokad på onsdag.

Nu får jag väll roa mig framför tv:n tills dom vaknar..


Kommentarer
Postat av: EllenSchutz

har en fråga till dig , skulle du vilja hjälpa mig att bli veckans blogg? det är enkelt det ända du behöver göra är att gå in här http://niccyyy.blogg.se/2009/december/de-nominerade-till-veckans-blogg-ar.html

& rösta på min blogg :) min blogg är nummer 4a !

tack på förhand , skulle bli skit glad om jag vann. så du får hjärna medela flera om detta. Alla som har röstat sen kommer självklart få länkning i mig blogg. så när du har röstat lägg in en komentar hos mig så får du länkning ;)

2009-12-21 @ 10:33:08
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0