Julafton

Julstämmning är det minsann, vaknade upp till julmusik och sen vankades det risgrynsgröt, det är juligt det.

Ska snart åka upp till mamma och pappa och fira jul där med släkten, vet redan vad jag kommer få i julklapp, det mesta iallafall eftersom mamma råkade ha en lapp på köksbänken hemma som det stod uppskrivet på vad jag och bror min skulle få, inte så smart men då vet jag vad jag väntar mig.

Senare sen blir det en sväng till Jeffs mamma, spela spel och dricka glögg står på schemat.

God jul!


Kommentarer
Postat av: elin

sv; ja precis! tyvärr är de så de flesta korten sett ut på sista tiden, v henne. och nu hade dom som sagt hittat massa tabeltter i hennes hem.. tragiskt!

2009-12-24 @ 23:52:43
URL: http://liloy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0