But my hand was made strong by the hand of the all mighty

Här händer inte mycket, sitter och slöglor på bridget jones och läser lite bloggar som vanligt.
Har jobbat idag sen gick jag och Jeff in till stan eftersom det var tomtenatta eller vad dom kallar det, köpte ingenting förrutom fika, men skönt att göra nånting istället för att bara kolla på tv/film som det lätt blir annars såhär kallare tider.
Fast jag gillar verkligen vintern, iallafall när det är snö och inte masser blask....tror jag är mer en vinter människa än sommar människa...

Nu ska jag kolla lite förslag på nyårsmat, det är klurigt, nån som har något förslag?





Kommentarer
Postat av: tildolini

Hello karin! jag tar gärna på mig att göra efterrätten om jag får till nyår! matilda surprise ;)

2009-12-15 @ 23:30:28
Postat av: ida.

Hejsan, fin blogg! :)

2009-12-16 @ 14:42:28
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: Hanna Westman

sv: haha nemen där ser man ;p någon som var lik alltså! :)

2009-12-16 @ 16:08:45
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0