And like a ghost I’ll be gone

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, aldrig mer annandagsbalen! alldeles för mycket folk,knuff och stök...jag som inte uppskattar att ha allt för mycket folk omkring mig har ingen aning om varför jag ens fick för mig att gå dit, så nästa år skippar vi det...
Men det var iallafall trevligt hos Marie innan, lisa var där och lite senare kom sofia och martina, mycket trevligt att träffa gamla favoriter från klassen.

Som vanligt tog jag med mig kameran men tog typ inga bilder, om jag köper en ny kamera kanske jag blir bättre på det?

jaja hur som helst ska jag till Jennifer om ett par timmar, hon är kanon bra på musiktävlingar så tar några av hennes till nyår så slipper jag tänka ut nått själv.

Nu: Väcka Jeff, han kan inte ligga och dröna hela dagen ju...

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja, idioter ;P

2009-12-28 @ 17:15:01
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0