skänninge marken...

Har inte riktigt hunnit eller haft lust med att blogga, jobbar mycket och sådär..eller jag skylle rpå det iallafall.

Den här veckan började med impulsutgång med marie, impuls är alltid bäst. Hade trevligt men folket som var ute?njae det vettifan vad jag tyckte om...en glasflaska var det iallafall nån som kasta efter oss bara för att jag råkade kläcka ur mig att den inte hade förändrats på 10 år..lite överdrivet kanske.

Idag ska jag och jeff till skänninge marken, längesen jag var där men det blir trevligt att trängas med folk. Jag ska iallafall köpa mig en fryst banan md choklad och strössel på, det är grejer.

Nu är det bara 1 ½ vecka kvar på mitt sommarjobb, skönt men ändå inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0