begagnade trosor..

Jag ska börja sälja begagnade trosor, ja sånna som jag jsälv använt alltså, vissa studenter gör det, jag är då inte student men jag gör det för skoj skull...eller inte.

Vad är detta för påhitt, sälja begnagnade trosor, det är det dummaste jag hört, eller läst..i solo, hur kan man komma på idén? äckligt tycker jag men jag vet inte vad som är värst, att sälja eller köpa dom?

Och här för er som vill köpa...


tjejen och ett par av hennes trosor som säljs...vad gör man inte för pengar?

Kommentarer
Postat av: JENNY

skrev allt i mejlfältet (:



men fufan va äckligt!

2009-08-11 @ 18:17:23
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Svaret finns upp nu :D

2009-08-11 @ 22:44:40
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Psicho

haha wtf?! sjuuukt ju, eller hur vem säljer och VEM KÖPER begagnade trosor=p

hehe aa men smaken är som baken ;)

2009-08-12 @ 11:27:10
URL: http://psicho.blogg.se/
Postat av: Hans

Efter en lång tid av hemligt smusslande och efter att ha läst liknande inlägg som de som fins på denna blogg så har jag beslutat mig för att "ge trosköparen ett ansikte". Jag vet visserligen inte om jag är sinifikativ för den genomsnittliga köparen men jag tror inte att jag är väldigt avikande hellre: Jag är ensam och mitt sexliv präglas till 100 procent av detta. jag har köpt regelbundet av två tjejer i flera år och jag betalar bra för deras använda trosor (mellan 300-600 för en trosa). Vad är det som är så fel? Tjejerna får lite extra pengar och jag får min tillfredsställelse. hade det varit bättreom jag hade stulit trosor som vissa män gör? Jag vill betala ordentligt istället och lägger en stor del av mina annars ganska magra inkomster på detta.

Hans

2010-11-24 @ 05:38:54
Postat av: Del

Ta bort min bild innan jag anmäler dig till polisen. Är det förstått?

2011-03-15 @ 16:23:43
Postat av: Per-Arne Jansson

jag är en man på 55Åe som älskar underkläder.

Jag vill köpa trosor och strumpor mm.

2012-06-21 @ 21:18:00
Postat av: Thompa

Vad är fel när man tänder på tjejers underkläder. 99% av alla killar gör det. De flesta har nog provat att ha sin tjejs kläder på sig. Detta tycker jag att ni kvinnor ska ta till sig. Bjud på det. Det är kärlek och inte hat.

2012-09-21 @ 09:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0