besviken..

jag och marie tänkte ju äta på fräckafröken, men ack vilken besvikelse, vi kom in dit men vände ungefär lika fort när vi såg att dom hade bytt inredning, istället för ordentliga bord och stolar så hade dom små runda bord som var i vanlig höjd, men till det hade dom små pallar typ som såg jätte låga ut så det såg inte speciellt bekvämt ut, och inte nog med det så var det bara 3 pallar per bord och så hade dom satt dit masser fönsterplatser, och hur roligt är det om man kommer 4-5 stycken och ska fika och sitta på rad?nej det funkar ju inte.
Visst, det fick inte plats så många där innan när vettiga stolar och bord var där men nu tror jag rätt många vänder vid dörren...om folk tänker som mig och marie förstås:)

Så vi gick till med eller utan istället och där är det minsann bra bord och stolar/soffor..

Var även och kollade glasögon, hittade några som var okej men inga direkt jag skulle köpa, man har ju glasögon så länge så jag vill inte ha vilka som helst men nya måste jag minsann ha.

sen blev det lite träning, eller träning och träning det blev lite en liten promenad på löpis och cyklade i 30 min så skippade styrketräningen av privata skäl:)

nu håller jag på med maten så återkommer senare...


och nej, det är inte sånna här gubbriller jag ska ha.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

jag förstår precis :) alla är inte som mig och delar med sig ALLT med sin kille.

2009-04-14 @ 20:08:10
URL: http://mjaubaby.blogg.seu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0