vem ska åka ut idol?

Idag har det inte hänt mycket, varit hemma en sväng och hämtat en sladd, sen tog jag en promenad hem och stannade till vid godishuset och köpte en stor påse godis åt mig och jeff.

Har precis kollat klart på idol, vet inte rktigt vem jag vill ska åka ut, alla är ju bra på sitt sätt, fast om jag måste välja får det nog bli anna, bara för hon var kanon bra första gången man hörde henne behöver hon ju inte vara det jämt, hon är lite torr och tråkig.

Men jobbigt att man ska behöva vänta 1 h och 40 min på för att få veta vem som åkte, då har ju jag redan hunnit somna.

jaja,så är det, tur att det finns internet.

martin kom precis så vi ska väll kolla på film nu..

återkommer i morgon efter jobbet.


Kommentarer
Postat av: Linda

skönt för dig att få jobba lite hihi.

Jag kommer att hålla i en ny bloggtävling inom några dagar så håll utkik på min blogg. MVH Linda

2008-09-30 @ 16:26:07
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0